In do pielęgnacji ciała lekki mus nivea recenzja recenzja kosmetyków

Nivea, Mousse, lekki mus do pielęgnacji ciała | RECENZJA




Konsystencja musu bardzo mi odpowiada - jest lekka, łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania, zmiękcza i dobrze nawilża skórę. Aplikacja jest łatwa i szybka, więc bez problemu użyjemy tego kosmetyku nawet jeśli się nam spieszy. Swoją drogą byłam bardzo zaskoczona, jak szybko produkt wniknął w moją skórę. 









Pozostawia lekko tłustą warstwę ochronną, która cudownie wygładza i utrzymuje nawilżenie na cały dzień. Dodatkowym atutem jest zapach - klasyczny "niveikowy".

Opakowanie jest poręczne, niezbyt ciężkie, bez problemu zmieści się walizce na wyjazd.

Poprzednie opakowanie zużyłam w ciągu 1,5 miesiąca. Moim zdaniem całkiem długo jak na to, że używałam go konsekwentnie dzień w dzień.

Related Articles

0 Comments:

Prześlij komentarz

Featured Posts

{getFeatured} $label={recent}

Formularz kontaktowy